Wat is het restitutiebeleid van Fellos?
Als je in aanmerking komt voor een terugbetaling, kun je een terugbetalingsverzoek indienen bij onze klantenservice. Zodra het verzoek is goedgekeurd, wordt het bedrag teruggestort op dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt tijdens het bestellen. Houd er rekening mee dat terugbetalingen 5-10 werkdagen kunnen duren voordat ze zichtbaar zijn op je rekening, afhankelijk van je bank.
Bovendien kun je jouw abonnement bij Fellos op elk gewenst moment gratis annuleren of pauzeren. Lees ons restitutiebeleid in dit artikel voordat u annuleert.
Restitutiebeleid
De uiterste terugbetaaltijd is 23:59 uur op de dag vóór de toepasselijke verwerkingsdatum van je abonnement.
Bijvoorbeeld: als je bestelling wordt verwerkt op 18 januari, moet je je abonnement annuleren voor 23.59 uur op 17 januari. Als je je abonnement na deze deadline annuleert, kom je niet in aanmerking voor restitutie van de bestelling.
Dit omdat de medicatie dan al is verzonden en medicatie volgens Nederlandse wetgeving niet teruggebracht kan worden, ook niet indien de verpakking verzegeld is.
In sommige omstandigheden kun je een restitutie ontvangen als je je bestelling na de uiterste annuleringsdatum annuleert. Deze omstandigheden zijn
onze partnerapotheek kan je bestelling niet uitvoeren wegens gebrek aan voorraad
er is een product- of prijsfout geconstateerd
een product is defect
Als je in aanmerking komt voor een terugbetaling onder een van de bovenstaande omstandigheden, stuur ons dan een bericht. Dit kan via de klantenservice.
Een terugbetaling aanvragen
Als je denkt dat je in aanmerking komt voor een terugbetaling maar je hebt er geen ontvangen, neem dan contact met ons op. We bekijken elke terugbetaling en streven ernaar om binnen de twee werkdagen te reageren.
Als je een terugbetaling verwacht maar niet ontvangt, hou er dan rekening mee dat het tot 10 werkdagen kan duren voordat deze op je bankoverzicht verschijnt.
Bovendien kun je jouw abonnement bij Fellos op elk gewenst moment gratis annuleren of pauzeren. Lees ons restitutiebeleid in dit artikel voordat u annuleert.
Restitutiebeleid
De uiterste terugbetaaltijd is 23:59 uur op de dag vóór de toepasselijke verwerkingsdatum van je abonnement.
Bijvoorbeeld: als je bestelling wordt verwerkt op 18 januari, moet je je abonnement annuleren voor 23.59 uur op 17 januari. Als je je abonnement na deze deadline annuleert, kom je niet in aanmerking voor restitutie van de bestelling.
Dit omdat de medicatie dan al is verzonden en medicatie volgens Nederlandse wetgeving niet teruggebracht kan worden, ook niet indien de verpakking verzegeld is.
In sommige omstandigheden kun je een restitutie ontvangen als je je bestelling na de uiterste annuleringsdatum annuleert. Deze omstandigheden zijn
onze partnerapotheek kan je bestelling niet uitvoeren wegens gebrek aan voorraad
er is een product- of prijsfout geconstateerd
een product is defect
Als je in aanmerking komt voor een terugbetaling onder een van de bovenstaande omstandigheden, stuur ons dan een bericht. Dit kan via de klantenservice.
Een terugbetaling aanvragen
Als je denkt dat je in aanmerking komt voor een terugbetaling maar je hebt er geen ontvangen, neem dan contact met ons op. We bekijken elke terugbetaling en streven ernaar om binnen de twee werkdagen te reageren.
Als je een terugbetaling verwacht maar niet ontvangt, hou er dan rekening mee dat het tot 10 werkdagen kan duren voordat deze op je bankoverzicht verschijnt.
Bijgewerkt op: 28/09/2024
Dankuwel!