Artikelen over: Mijn account

Hoe kan ik mijn abonnement wijzigen?

Abonnement wijzigen
Wil je wijzigingen aanbrengen in de leveringsfrequentie van je abonnement of producten toevoegen of verwijderen? Dit kan eenvoudig door contact op te nemen met onze klantenservice. Hier zijn de aanpassingen die je kunt maken aan je abonnement:

Leveringsfrequentie wijzigen: Je kunt kiezen om je abonnement vaker of minder vaak te laten leveren. Bijvoorbeeld van elke maand naar elke twee maanden, of andersom. Onze klantenservice helpt je hier graag bij. Neem contact op via de livechat op de website of per e-mail via care@fellos.nl.

Producten toevoegen of verwijderen: Wil je vrij verkrijgbare producten toevoegen aan je abonnement, zoals supplementen of andere over-the-counter producten? Of wil je juist bepaalde producten uit je pakket halen? Onze klantenservice helpt je hier graag bij. Neem contact op via de livechat op de website of per e-mail via care@fellos.nl.

Als je denkt dat je medicatie aangepast moet worden, zoals een ander medicijn of andere dosering of sterkte, kun je dit eenvoudig aanvragen door een bericht te sturen naar de arts via de beveiligde chat in je account.

Houd er rekening mee dat de wijzigingen van kracht worden vanaf de volgende geplande levering, afhankelijk van wanneer je de wijziging aanvraagt.

Bijgewerkt op: 08/11/2024

Was dit artikel nuttig?

Deel uw feedback

Annuleer

Dankuwel!